fredag 15. oktober 2010

Pinschertreff i Nordberg

For litt siden fikk jeg forespørsel om å komme til Nordberg, å fotografere pinschere. Liv Mona skulle samle noen pinschereiere, og de skulle øve på agility. Jeg er ikke vanskelig å få ut, når det er snakk om aktiviteter ute eller inne MED dyr. Ikke bare er det god fototrening, men det er da så hyggelig å hilse på hunder og eierne deres.
Hyggelig ble det denne dagen også, med mye aktivitet og hundeprat, hjemmelaget sjokoladekake og kaffe. 
Her kommer det bilder av hundene som deltok, og noen av eierne er også med.
Liv Mona og Akhila





Nå VIL jeg ha en godbit, syns jeg fortjener såpass...


Må jeg...?
Amigo
Chico
Akita og Matmor.
Akita hopper.
Akita fant veien gjennom pølsa...
Akita :)
Liten hund, men høyt hopper hun.













































Flotte hunder, trivelige hundeeiere og vi fikk fint vær :) Med andre ord; en flott ettermiddag.
Har du selv hund? Ta kontakt om du har lyst på en "photoshoot" med hunden din ;)

Mvh Rita

Kunne du tenkt deg mer informasjon angående denne hunderasen, kan du ta en titt på Liv Monas hjemmeside.

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar