fredag 17. september 2010

Fotografering ved Lemonsjøosen

Ja, i morgen blir det fotografering av brudeparet Ragny og Stian Bakken. "Lokalet" er forhåndsbestemt, så alt avhenger av været. Det trenger ikke være strålende sol, men jeg vil ikke ha nedbør av noe slag.

Værmeldingene sier det skal bli veksling mellom sol, overskya og kanskje litt regn. Noe vind kan man også oppleve. Dessverre ser det ut til at de fleste meterologene er enige også...jaja, da får vi knipse mellom bygene...

Moro blir det uansett. Gleder meg, men gruer meg litt også. Et flott brudepar jeg skal fotografere, så alt avhenger liksom av meg om resultatet skal bli topp! I tillegg påstod Ragny at fotografen hadde ansvaret for været.....

Nå skal jeg uansett legge meg, sånn at jeg våkner opplagt i morgen. Må dra i god tid, siden jeg skal innom bokhandelen å kjøpe boka til Ragnhild Kolden; I krig og kjærleik .

God natt og sov godt =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar