onsdag 8. september 2010

Bildedagbok ifra Leirdalen, en vakker septemberdag =)

Etter omstendig leiting etter de forsvunnede bilnøkler, bar det innover Leirdalen. Betalte bommen i Ytterdalen, som var på hele 60kroner -det må da være bra standard på veien, når man betaler såpass...så feil kan man ta!

Asfaltsoper'n Chrysler Stratus tuslet på tomgang, for å si det slik...men det passer meg ypperlig siden jeg liker å se meg omkring etter fine motiv. Hadde jeg hatt autopilot kunne jeg knipsa bilder mens jeg kjørte, meget effektivt om ikke annet.

Vel, jeg har kalt denne bloggen for "bildedagbok" og skal derfor ikke besudle den med mitt vås -bare la bildene snakke for seg selv. Vakker dal, Leirdalen, særlig nå som høstfargene er i anmarsj og melisen(les: nysnøen) ligger fint på de høyeste toppene.








































































----------


Takk for at du ble med så langt ;)

Det kommer nok flere bilder etter hvert, men nå tar jeg kvelden.

MVH Rita




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar