tirsdag 8. juni 2010

Max satsing!

Ja, nå er dagene som student talte, jeg har lagt bak meg 4 år og framtiden blir spennende - jeg satser fullt som fotograf!

Det kan virke både stressende og fryktinngytende, men samtidig er jeg full av pågangsmot og jeg gleder meg på alle oppdragene jeg hittil har fått.

Variasjon er vel et dekkende ord; fotografering av kyr som blir styla, portrett av mennesker, fotografering av hest på utstilling og i bevegelse, bryllup, hunder på mentaltest og naturfoto er noen av stikkordene framover. Samtidig vil jeg jo satse på å få til så mange utflukter jeg kan, for mitt private arkiv -man må jo øve jevnt og trutt om man skal bli flinkere!!!

Heldigvis er jeg omringet av slående vakker natur, mye dyreliv og en gjeng med flotte mennesker -og jeg bare takker og bukker for all støtten jeg har fått så langt. Mange ord som varmer lenge og langt, det er hyggelig at nettverket rundt meg har tro på det jeg selv lever og ånder for. Og det er ganske ofte rørende å få tilbakemeldinger, både fra kjente og ukjente.

Det jeg håper mest på, selvfølgelig, er at jeg kan dekke et behov i mitt nærmiljø og at det jeg tilbyr blir godt mottatt -jeg har jo lyst til at dere skal komme med forespørsler, og så vil jeg mer enn gjerne ta den utfordringen på strak arm. Det er jo kundene som veit hva de vil ha, og jeg skal yte max service og gjøre så godt jeg kan!

Nå framover er det max satsing -og jeg gleder meg!!!

Mvh Rita -som nå hiver seg i bilen og håper på å fange noen av uværsskyene oppi høgden...

Ha en fortreffelig dag =()'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar