tirsdag 18. januar 2011

Da ble det studioutstyr på meg også!

Nå gjenstår det bare bakgrunn og stativ, og et sted å rigge opp. Mulig jeg har et lite lokale jeg kan låne frem til sommeren, så da blir det vel å kjøre igang en liten kampanje på studiofotografering sånn at jeg får litt mer øvelse. Jeg har liten erfaring, så her må det øves og øves, jevnt og trutt!

Studio-kit fra Fotoexperten


Hittil er jeg veldig tilfreds, og jeg klarte til og med å montere alt helt på egenhånd uten å se på bruksanvisningen!!! med andre ord veldig brukervennlig, enkelt og noe som man kan ta med seg på oppdrag. I tillegg er jeg meget tilfreds med kundeservicen, noe jeg ser på som nødvendig når man handler seg såpass med utstyr og har så lite erfaring og kunnskap selv. Fotoexperten svarte på e-post innen kort tid og til alle døgnets tider -det er bra!
Kommer til å handle mer fra Fotoexperten, mye takket være service og ikke minst på grunn av pris!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar